Tuesday, August 28, 2012

ANG BUANG NGA IRING...

Human masulod sa mental hospital ang buang sulod sa 5 ka tuig, naghinam-hinam na kining mogawas:

DOKTOR: Sigurado ka ba nga naayo na ka?
PASYENTE: Sure gyud ko, Dok?
DOKTOR: Mao ba? Sultii kuno ko kon ngano nga na-admit ka diri?
PASYENTE: Koan man gud Dok, nagtuo man gud ko nga ilaga ko. Pero sa una ra to. Karon sure na ko nga tawo ko Dok ug dili ko ilaga.
DOKTOR: (Miyangu-yango sa ulo). OK, pwede na ka makagawas.

Daling mibiya ang buang dala ang iyang bag nga gisudlan sa mga sinina. Pagka taud-taod mibalik kini nga naghangos.

PASYENTE: Dok, Dok!(Gikutasan)
DOKTOR: O nganong nibalik man ka?
PASYENTE: Dok, hastang buanga Dok! Naa may iring didto sa pultahan!
DOKTOR: O, nganong hadlok man ka sa iring nga kahibalo man ka nga dili ka ilaga?
PASYENTE: O, kahibalo na ko Dok. Pero wala pa man kahibalo ang iring Dok!

No comments:

Post a Comment