Monday, October 22, 2012

Gahi ug Dila...

Dila sa Bisaya...

Bisaya nga dila...

Nurse1: Ako ang gusto nako nga mabana Engineer.
Nurse2: Nganong Engineer man?
Nurse1: Tungod kay ang Engineer, sige lang erect ug erect!
Nurse2: Bitaw no!! Ako ang akong gusto gyud nako Accountant.
Nurse3: Nganong Accountant man?
Nurse2: Tungod kay ang accountant, sige lang enter ug enter!
Nurse3: Mao ba? Ako ang gusto nako nga mabana doktor gyud.
Nurse4: Ngano man bi???? Nga doktor man gyud?
Nurse3: Tungod kay ang doktor, sige lang inject ug inject!
Nurse4: Wowww, puro man big shot ang inyong gusto, ako….simple lang.
Nurse1: Ohh kinsa man imo pamanahon bi?
Nurse4: Gusto ko ug kanang pure gyud nga bisaya.
Nurse2: Ngano man?
Nurse4: Tungod kay ang bisaya gahi ug kaayo ug dila!!!!hahahaha!

No comments:

Post a Comment