Thursday, July 11, 2013

My Life in Liloy, Zamboanga del Norte My Hometown - First Edition

I studied my elementary sa Goin Elementary School when I was 6 years old, dili pa gyud unta ko dawaton sa Teacher because of may age. Pero tungod kay mohilak man gyud ko mao nga gipasulod ko niya as a visitor, kay obserbahan kung mo in ko sa mga lesson niya. Enjoy kaayo ko during that time tungod kay hinatod ko wheels sa akong Bestfriend karon ang akong amahan. Tungod lagi kay ang Goin layo man sa Malila L nga mao ang among gipuy-an, moabot ug kapin 5 kilometers ang gilay-on, mao kada adlaw ihatod gyud ko niya sa among service...ang among CARABAO... Tungod lagi kay bata pa, usahay kung padad-an ta ug gamit sa atong inahan mawala, mao nga gihimoan gyud ko niya ug special nga gamit nga dili gyud nako malimtan ug bahala ug mawala nako dili ko niya mabunalan...mao ni ang BUNLAY NGA KAHOY or in English ambot kung sakto ni...WOODEN BOLO... hahahahaha.

Sa akong pag-pursige sa akong eskwela pinaagi sa tabang sa akong inahan..nakatapos ko sa akong Grade 1 isip First Honor....lipay kaayo ang akong amahan ug amng akong inahan.. Tungod lagi kay ang Goin tuyoon man ug ang akong amahan naka sulod ug trabaho sa usa ka kooperatiba sa Liloy, iya kung gipa-transfer sa Compra para mahatod ug ihapit lang ko niya sa matag adlaw...tuod man mi transfer ko sa Compra Elementary School. Ug tungod ani lipay kaayo ko tungod kay sa uang higayon.......(ugma na pod ang sumpay kay mag-uli na ko...)

No comments:

Post a Comment